Så fruktansvärt trött...

vet inte om det kan bero på värmen, eller om jag med håller på att bli sjuk, mamma ligger hemma görförkyld:/ får hoppas att hon inte smittat mig...

arbetat idag...har gått som i trans hela dagen typ:/..stackars Jenny, har hängt efter henne som en hund känns det som, inte vetat nått alls:P...men men, får bli bättre tills nästa gång...

Frukost: youghurt med musli

mellanmål, en skål fruktsallad

lunch, lite potatisgratäng och två skivor pastrami(skinka) me lite grönsaker till, glömde att ta med mat så tog lite överbliven mat på jobbet..

sen var det någon som hade tagit med sig tårta som fanns kvar i frysen till rapporten och jag kunde ju inte stå imot såklart, men tog bara två små bitar...:P..

 Mums:P


skall ut på en långpromenad sedan, för första gången den här veckan, har ju inte hunnit tidiagre, men idag jobbar jag inte kvällen så då skall det finnas tid(babbel)

måste handla laktisfri youghurt, undrar om det finns^o) måste finnas tycker jag, får så ont i magen av den vanliga youghurten...

nej nu skall jag kolla om älsklingen blir klar snart så att vi kan åka hem...

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0