Sitter uppe i Gunnita nu...

Snart dags för  sängen, men först måste man ju kolla till datorn så att den är okej=)...
Sitter långt ute på landet och ändå har vi ättebra täckning på bredbandet, lite lustigt faktiskt, men menkänns bra att kunna arbeta sig igenom siderna näst intill obehindrat...

har varit ute och skjutit en stund nu på eftermiddagen sedan vi kommit upp, gick inte så bra, men har u itne sovit riktigt i natt( bra undanflykt=) hihi) men jag kommer igen, i morgon kommer Ullrika med så det skall bli kul, då skall vi åka ut i skogen med och sätta upp djuren där i stället, så vi får lite uppför och nedför i stället för bara plant som det är här ute..

Maten har gått bra, jag stått emot en massa kakor idag med, riktigt skoj faktiskt riktigt stolt över mig sälv=)

Lars blev överlycklig som fick en bäver=)...
Den nedan, från Eleven!



nej nu skall jag nana kudden!
De kommer tidigt i morgon och väcker oss=)

natti natti

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: ja grymt söta :D



ser ut som en chokladbäver ^^

2009-05-16 @ 13:47:32
URL: http://angelicato.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0