Spel!

Att man kan fastna så fruktansvärt i sånna dumma spel...
har en restaurang och en farm på facebook och nu kan jag inte slita mig, det är helt sanslöst, finns egentligen inte något speciellt att göra, men här sitter man halva dagen ändå..

det samma gäller ju med både vanliga datorspel och TV spel, man kan sitta hela dagen och spela och i många andras fall så kan de sitta uppe hela natten och spela, och så är de helt slut dagen efter när de går till jobbet eller skolan, förstår inte hur folk orkar, jag är helt slut nu och har sovit i natt och bara suttit några stunder under dagen, men man blir ju beroende...går det dåligt vill man att det skall gå bra, går det bra kan det alltid gå bättre...eller hur...



Sen är ju datorn över huvud taget beroende framkallande, här kan jag med sitta halva natten och bara göra ingenting, titta på sidor och ja, göra ingenting:P...men i natt skall jag sova, skall upp i morgon tidigt, har en hel del kvar att så i landet som skulle vart ute för en månad sedan...det skall bli klart i morgon...

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0