Träningsvärk =)

Haha, från fotbollen igår=), var nära att inte åka, men som tur var gjorde jag det ändå! Kul!
Har tyvärr räknat ut att jag är HELT värdelös på fotboll, jag minns inte att jag var det förrut, eller så var det så att alla var världelösa då och nu har jag hamnat i ett bra lag?? man vet ju aldrig:P..haha...

Vi sitter hundvakter igen och i morse var jag ute på en promenad innan jobbet och det göe verkligen att man blir mycket piggare, jag tror att det var det i alla fall, att man får igång kroppen ordentligt, gick bara en kilometer men är lite i alla fall, mycket för mig som nästan blir buren ut till bilen på morgonen=)...hihi..

Undrar varför man sitter inne och skriver när det är så fint väder ute? hehe=)..skall vika klart tvätten ochs edan gå ut en sväng=)..
hej svejs

Kommentarer
Postat av: Dennis

Svar: Bra gjort! Att lära sig att säga nej är väldigt viktigt...

2009-05-25 @ 14:44:36
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Kani

Svar (Amy vs. Janice): haha ja du så kan det gå!

2009-05-25 @ 19:34:46
URL: http://danikani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0