Sjukskriven...

...en månad nu då...inge kul alls...

Värk som startade i höger axel men mer och mer sprider sig i rygg och över i andra axeln, förmodligen pga spänningar för att inte få ont där det gör ont. Begripligt??? jag förstår i alla fall:P...

Vissa dagar är det bättre och andra sämre, i måndags fick jag knappt på mig kläderna och idag kan jag till och med dammsuga...

Röntgen den nittonde november, "bara" två veckor kvar...hade man vart fotbossspelare och det hade vart ett knä hade man haft specialhjälp redan första dagen, ingen som ens lyssnar när man försöker säga att man är elit bågskytt...kanske inte riktigt stämmer men jag rä på väg, bara någon fixar till mig ska jag visa att jag kan, nu när jag har expert hjälp=)...



Är förjävla tråkigt att inte ha något att göra, förstår inte vad folk gör när de går hemma...kan någon förklara det för mig?? Är ju så att man längtar efter sina läkartider för att ha något att göra... och så skall det väll inte vara???

Är riktigt glad över att ha fått spendera fem dagar i värmland och träffa mina underbara vänner där=)
Med extra värktabletter gick det nästan bra att skjuta ltie med, men efter det så har det inte blivit något skjutande heller:/...

Har fått bakat en del med Jenny också och det är inte helt fel=)...bara småkakor kvar nu, annars har vi bakat en massa olika kakor och en del bröd=)... halva frysen är full=)...



Känner mig helt flummig idag, helt väck...men man får ha sådana dagar med...är väll abstinensen efter bågskytte som gör det:P...har man itne rört bågen på två veckor så är kan det ju inte annnat än vara det...

och att jag fick bilder från Österrike av P2 igår, kan vara separationsångesten som eskalerar igen...får hoppas att vintern hösten och vintern går fort så att det snart blir vår och utomhussäsong...men i norrland startade hösten redan i augusti(:O) så snart är det väll vår igen=)...

nej nu skall jag göra något helt ovettigt, se på tv, eller läsa bloggar eller något helt ointressant...

Ha en underbar kväll...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Ja du... vad gör man hemma ?

TV, kanske ? Absolut ingen aning...



MvH Eriiza

http://eriiza.webblogg.se/

2009-11-07 @ 16:00:05
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0