Stavningskontroll ja tack...

Såg att mitt förra inlägg var välstavat, kan inte lova att detta bli bättre:P...



är trött, borde kanske sova lite, men har inge lust alls:/...

vill skjuta nu, detta är en ren plåga, Inge kul alls att inte kunna göra edt man vill, och en massa sjukgymnastik är heller inge kul, speciellt inte när man har tre övningar som inte alls är roliga efter några gånger..:/...
är gnällig, JA, men detta är min blogg så TÅL DET!




Filmkväll hos jenny igår, roligt med skräckfilm trots att En Tall inte var så snäll:P....men det gick bra ändå fick skrämt tillbaka i alla fall:P..hahaha...

Var på spelkväll med moster och två kusiner i fredags med, lite kul det med, trots att alla gick om mig när vi spelade Mulle, jag ledde när vi egentligen skulle slutat, men då ville de fortsätta tills spelet var slut och då var jag ju inte med längre:P...haha...
men var kul ändå, mästare på Yatzy i alla fall=)



Får nog bli till att sova lite granna nu i alla fall... ska till Jenny i morgon och städa upp efter oss så måste vara vaken vid tre coh det kasnke inte är det lättaste just i morgon, eller vänta, idag, hade det varit sommar hade det varit ljust ute nu:/...men men...

hoppas alla sovit gott i natt!

Hej svejs


Här är problemområdet!


Eller är det här??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0