Halva dagen avklarad!!

Jobbat och det är pest och pina:/...tunga lyft och en dum axel passar inte riktigt ihop:/...

börjar igen vid halv fyra, med ännu mera tunga lyft:/...men men, får se om farbror doktorn skriver ut något bra till mig i morgon, om jag ens får komma dit, det är ju itne säkert...:/...

Nu ska jag se om det går att skjuta idag...hade ju planerat in två pass idag, ett i den här långrasten och ett i kväll efter jobbet, får se hur det blir med det, kanske får iväg tre pil om jag har tur...
en bra sak är ju att jag konsentrerar mig lite mer när det gör ont av någon konstig anledning^o)....

nej nu skall jag dra, så att jag hinner emd något!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0