Ringa i morgon då...

Ja det är synd om mig...bara så att ni vet!!;)

Skall ringa vårdcentralen i morgon bitti och hoppas på en akuttid i morgon, borde gå tycker jag...ev inflammation i axel och rygg och det måste de fia omgående om jag ska kunna gå tillbaka till jobbet...

Tänkte be dom ta lite tester också, det har de aldrig gjort tidigare, bara sagt att det varit inflammation och låtit mig gå...har ju gått över, men är inte särskilt roligt när det kommer tillbaka om och om igen...
Är anddra gången i år som jag har ont i axeln...
och har fått olika diagnoser på ryggen tre gånger, men säkert haft problem ett tiotal gånger...får väll se om de kan göra något, eller om det bara är till att gå och gräva ner sig på en gång...:/...





Var och sköt förrut, tvingade iväg tre pil, riktigt bra faktiskt, de som var och sjhöt undrade om jag inte var riktigt klok, åka dit, skjuta tre enpilsserier och sedan åka hem igen, haha, men men, var ju tvungen att försöka i alla fall, och fick känna att jag kunde skjuta idag med trots att det inte var så mycket...



I morgon är en ny dag...


Nana kudden snart!

Natti natti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0