Det var liv i Kil=)

Anders fick skällt lite på mig förrut, och så fick jag lite mer tips på hur jag ska göra...



Nu blir det max 12-15 pil per träning och då ska det vara kvalité på varje pil!
Innan varje pil ska jag dra upp och sikta ordentligt och göra som ett bra skott utan att skjuta, sikta bra i gult tre sekunder och sedan ta ner, och sedan skjuta en pil då...

så strax är det dags att testa detta på riktigt=)..skall bli kul=)...



Kursen var ganska intressant, börjar klia över hela kroppen när man hör om bakterier och löss och en massa konstigheter...:S...men det var intressant i alla fall...



Nej nu är det skjuthallen som gäller!

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0