Gymmet och lite bågskytte...

Tvingade stackarna att gåt ill jobbet i morse, haha, det fick jag ju igen på vägen hem när jag var mer i diket än uppe på vägen:P...var lite kul, inte lika kul att nästan bli hystad av bron...hmm...men men, sånna smällar man får ta ibland:P...

Blivit en massa steg idag med, har stegräknare i mobilen och brukar lägga ifrån mig den lite överallt så det blir inte så mycket steg, men idag blev det drygt 14000 steg:O...riktigt nöjd...då blir gubben grön och man är hälsosam, första gången på en vecka:S...skall bli mer i morgon:P..

Var på gymmet en timme, kändes ganska bra, men är lite trött, får ge mer nästa gång, ev onsdag eller torsdag, får se hur jobbet ser ut=)...men mer skall det bli...

Tog med Jenny till Bågskytte hallen ikväll=)...hon var jätte duktig=)...får ta med henne flera gånger så hon fastnar med:P...
Blev bara 40 pil för min del, men är lite i alla fall...stressade lite grann men skall försöka lugna mig till i morgon...




Fick en bild av en kompis på mig och min lillasyster Ida=)
Visst e vi fina=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0