Hemma igen...

Skönt att kunna skriva normalt här igen, inte alls lika lätt att blogga via mobilen kan jag ju säga...



Skjutningen gick hur bra som helst idag, blev lite trött skjöt 100 pil idag, precis som igår, fast gick ju inte gamla ankring såka min lika bra igår då:/...
Har tagit tillbaka min gamla ankring i ansiktet och det känns bra, har två olika varianter på hur jag håller releasern, ett djupt grepp och ett mycket djupt grepp, känns nästan bättre med det mindre djupa greppet i handen, men med det riktigt djupa känns det som att jag gör mycket mindre i skottet...
Försöker tänka på att hålla tillbaka höften och hålla still bågarmen...

Idag stämde det mesta och kändes riktigt gott...=)..






träffade min Coach idag, kan vara det som gör att det är lite bättre idag, han har änna en sån inverkan=)...så jag tänker lite extra eller något sånt i alla fall...

Träffade några fler sedan Österrike, jättekul=)...satt och pratade med P2 i säkert två timmar medans de andra var ute och sköt=)...
Jakt-SM i Husqvarna idag, hade vart kul att vara med, nästa år, då blir det ordentligt med tävlingar=)...



I morgon blir det ignen träning, jobbar 7-21:S...känns inte så lockande just nu, men det är ju bara i morgon, jobbar 6.30-15 på måndag, då blir det förmodligen både gymmet och lite bågskytte=)...skall bli kul i alla fall=)...

Nej nu är sängen mycket lockande...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0