Kanske 24,5:/

Vi kollade min draglängd idag:/...har 25,5 nu och kanske behöver 24,5 så fruktansvärt kort är jag...hmmm...undrar vad man kan göra åt det, läggas is träck kanske?? och jag som tycker att jag har så långa armar:/...

nej nu skall jag umgås med lilla syster yster en stund innan det är dags att sova, måste börja gå strax efter sex i morgon bitti:/...



Jag skall kanske träffa några av mina pojkajr i veckan=)...
Har pratat med en av dom och han har sagt att vi(jag och syster yster) får komma när vi vill=)...
måste bara lösa min tisdag så att jag kan jobba dagen i stället för kvällen, men det kan säkert gå att lösa, om det krisar sig så finns det alltid någon som kan hjälpa en=)


P3 =)


Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0