Måndag 30/8



var i Kil igår på vägen hem från Dalarna och Anders hjälpte mig så jag slapp vara helt vilsen när jag skjuter...
Var upp ei Södertälje och fick hjälp av Yngve i Onsdags, men vilsen som man är så behöver man mer hjälp än de flesta, är först nu som jag vill medge det tror jag...

Stackars pojkar som måste hjälpa mig, är nog ganska krävande, men skall försöka vara snäll...

Sköt 30 pil innan frukost idag, tyckte jag gjorde ganska bra ifrån mig, gjorde två skott som jag vet att jag gjorde rätt på, helt rätt, sådana som Anders pratade in igår, då allt bara smälter samman...kändes riktigt bra...
men så hade jag några skott som inte var lika bra, en del som jag kände att det inte alls var rätt och en del som jag inte harv en aningom ifall det var bra eller inte:/...men det kommer, jag är på gång nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0