Ooooops!!

Man tål inte alls lika mycket i Sverige kan jag säga...
Skulle gått till Basic för EN Double Bacardi redbull, men de hade ingen Baccardi:/...då blev det lite annat i stället, eller ja, en hel del annat...

Har aldrig sovit så långe som idag gick upp efter två nån gång, men det är skönt att sova med:P...haha...

Första gången som jag haft huvudvärk efter att ha varit ute, man börjar väll bli gammal:/...men har hört att det bara är att ta några alvedon och så är allt fint sedan:P...haha...



Blev inget skytte igår som jag sa, men styrketräningen blev av, känns bra, kände faktiskt för att åka dit igen efter att vi kommit hem och dushat, haha, det är faktiskt ganska kul, lite arg över att jag har så klena bröstmuskler, det är enda jag inte kan öka styrkan på, sen är det lite kul att jag är lika stark i ryggen som Andreas:P..(bågskyttemusklerna)....är inte helt fel, =)...
Men kan ju vara för att maskinen heter Cpompound row, och han skjuter ju klassiskt:p..haha...


Compound row



Nej nu skall jag se om jag kan klä på mig, Andreas kommer snart hem och då är det skjut hallen som gäller, skulle åkt tidigt i morse, kört ett monster pass idag, men så blev det inte riktigt, men en del ska jag hinna med, har några timmar på mig så 150 pil skall de väll kunna bli i alla fall=)...
och då skall det såklart vara bra skott rakt igenom=)...måste ladda ordentligt inför korren, nu kan vi ju ta det=)...

Nej, en dusch och lite kläder nu...

Ha en underbar dag!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0