Regn regn regn:/...

men vi lyckades få uppehåll medans vi gick både till och från jobbet=)...en promenad på ca en halvtimme, 3000 steg...
+ 30 minuter och 3000 ster hem:P...

Så jag och Jenny har varit duktiga idag=)...

Sen var vi och handlade på IKEA, man skall inte underskatta utrymmet i en Astra sedan kan jag säga, haha, de är större än man tror...Jenny hade lite jobbigt att växla, men det gör inget:P...





Skulle skjutit idag, men det är mörkt(tar lite tid med IKEA grejjer:P) och jag har ingen butt jag kan flytta på så att jag kan stå under gålampan, får fixa det i morgon, så kan mans kjuta när det är mörkt med=)...
Skall leta rätt på mitt snöre, det ligger alltid i handväskan men nu har jag vart duktig och lagt det på ett bra ställe så att jag skall veta vart det är:P....





Tror att jag lovade en bild på mina tränare=)...de är underbara, stackars Anders har fått stå ut med mitt tjat per telefon de senaste kvällarna, men tror han överlever, det lär vi ju märka annars...kan ärligt säga att deras stöd gett resultat, trots att jag inte skjutit så mycket emd båge utan torrskott med snöre, men det känns riktigt bra när jag väl skjuter=)..



Ja just det, det är inte alltid Yngve skjuter på Anders, det är bara ibland för skojs skull=)



Hihi, måste ju lägga med den här, passar in perfekt=)...


Backstreet boys - The one



"Who will make all your sorrows undone"
"To hold you and make sure that you'll be alright"
"A helping hand to make it right"

"I'll be the one
I'll be the light
Where you can run
To make it alright"





Natti natti på er alla, hoppas ni har haft en bra dag precis som jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0