Snart=)

blev lite sent igår innan vi kom hem, pappa och Andreas installerade mammas och pappas nya diskmaskin och kylskåp och eftersom de inte har alla pilar i kogret så gick det ju inte allt för fort:P...
men var i säng före ett i natt i alla fall och uppe igen vid sex:/ inte så kul, men har gått bra att jobba i alla fall, lite vilsen är man allt, men det är okej ändå...



Lyckades komma undan regnet idag med, lite underligt hur det kan bli uppehåll precis när jag skall gå=)...inte mig emot, känns underbart, kunna styra över vdret, haha=)...



Skall iväg och skjuta snart, väntar bara på att Andreas skall bli klar med allt sitt pysslande:P...haha, tur att någon ställer i ordning alla saker hemma=)....jag kommer att få fråga vart allt är sen, men det är inte mitt fel att jag jobbat och måste vila så att jag orkar skjuta:p..hihihi....



Nej nu skall jag vila mig lite innan träningen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0