sova sova säng säng säng!!

Är trött efter att ha varit fyllechaffis i natt...kom hem vid halv fem och upp till jobbet vid sju....men jag lever(nästan)



Lite anteckningar från gårdagens träning:
Skjutit 100 pil
Gick inte alls bra. Stressar, punchar och är allmänt okoncentrerad. Kan bero på alla lkohol som förtärdes igår kväll eller att jag tränat mycket det sista och inte riktigt orkar med. Trött i musklerna också. Kanske ska ta en vilodag snart? Kanske är dumt att träna varje dag? Men det är roligt när det går bra, som det då inte gjorde idag.
275, 275 och 275, egentligen inte så dåliga poäng om man tänker på hur jag legat poängmässigt tidigare år, men det känns inte alls bra!
FOKUSERA!!



Ikväll blir det ändå lite skytte tror jag...börjar bli galen tror jag, bara skytte på hjärnan, visst har det varit en del skytte tidigare med, men inte så mycekt som de senaste två veckorna, manisk som amn blir så är det väll tur att det är skytte som gäller och inte några andra dumheter....



nej, vila en stund innan träningen!

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0