träningsverk...

Bara några pil till. bara några pil till...

Åkte upp till Kil och framgårn i tisdags eftermiddag.
Blir direkt utdragen att skjuta, så kommer coachen och hjälper mig...
tror att jag sköt drygt 100 pil på tisdag kväll...och det var ju en hel del då jag brukar skjuta 50 pil på en träning..=P

Onsdag morgon klockan tio börjar med mera skytte, skjuter hela dagen, både tavla och lite i skogen..när dagen är slut har jag skjutit 223 pil...helt matt i både kropp och själ...halvsover vid köksbordet strax efter åtta...herregud att man kan bli så trött...

Torsdag morgon klockan sju, sex grader varmt och två dårar står och skjuter:P...blev 30 pil tavla sen gav jag upp, så fruktansvärt kallt, nästa gång får det bli mera kläder:P..
Ut i skogen strax efter åtta för att lägga svåra mål åt Ullrika=)...hihi..lite jävligt får det faktiskt vara ibland:P..
efter att hon kommit vid tio så var det skogsskytte som gällde, hann med nio mål innan jag var tvunge att åka hem igen vid tolvtiden....

Arbetade igår kväll hade tur så jag kunde komma klockan tre, men blev tyvärr lite sen ändå, men det verakdesom att de hade överlevt bra utan mig:P..

Snart bär det av till Borlänge och med Bågskytte=)....
Tourfinalen på lördag, Leder med två poäng över Ullrika och ahde tänkt att jag skulle hålla den ledningen=)...

Hej svejs på er.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0