Avsugningsetikett.

Från kvinnans sida:
1. Först och främst, jag är inte TVUNGEN att göra det.

2. Tillägg till regel 1; så om jag GÖR det, var tacksam.

3. Jag bryr mig inte om vad de gjorde i p-filmen du såg, det är inte standard att spruta i ansiktet på någon.

4. Tillägg till regel 3; nej, jag MÅSTE inte svälja.

5. Mina öron är inte handtag.

6. Tillägg till regel 5; tryck inte på mitt huvud. Att köra ner den i strupen fungerar inte. Vill du att jag ska spy på den?

7. Jag bryr mig inte hur avslappnad du blir, det är ALDRIG accepterat att fjärta.

8. Mens betyder inte att det är sugvecka — få in det i skallen — jag mår skit just nu så nej, jag känner mig inte särskilt tvungen att suga av dig bara för att inte DU kan knulla just nu.

9. Tillägg till regel 8; "Blue balls" kanske fungerade på gymnasietjejerna. Är du så desperat, gå och runka.

10. Om jag måste pausa för att ta bort ett könshår från tänderna så börja inte gnälla om hur jag har "förstört det" för dig.

11. Att lämna mig i sängen medan du går och spelar TV-spel direkt efteråt är inte tillrådligt om du vill att mitt beteende ska upprepas i framtiden.

12. Om du tycker om hur jag gör det så börja inte spekulera i varifrån jag fick förmågan. Så njut av ögonblicket och var glad att jag är bra på det. Se även regel #2 om tacksamhet.

13. Nej, det smakar inte särskilt gott. Och jag bryr mig inte om proteininnehållet.

14. Nej, jag gör det INTE medan du ser på TV.

15. När du hör dina vänner klaga över att de inte blir avsugna tillräckligt ofta, håll bara tyst. Det är opassande att uttrycka medlidande eller skryta.

16. Att den är "vaken" när du kliver upp betyder INTE att jag måste "kyssa den god morgon".


Genmäle från mannens sida:
1. Först och främst, jo, du är tvungen att göra det. Om du inte gör det hittar jag någon annan (yngre, snyggare och snuskigare) som gör det.

2. Det är fan så mycket lättare att svälja en tesked grädde än att slicka en död fisk.

3. Jaså, du gnäller om fjärtande? Jag kan i alla fall bara fjärta från ett organ.

4. Jag använder dina öron som jag anser passande. Oroa dig inte över det, utan var tacksam för att jag inte drar dig i håret.

5. När du har mens finns det bara ett sätt att få dig att sluta gnälla, och det är att stoppa något i munnen. Suck it up!

6. På tal om det, blöder du i fem dagar så lovar jag att du behöver all vätska du kan få.

7. Du gnäller om smaken, men tro mig, du kommer jävligt lindrigt undan på den fronten.

8. Det finns ingen risk att en kuk blöder i munnen på dig.

9. Lek med kulorna.

10. Det spelar ingen roll hur bra du tror att du är på det, jag har fått bättre.

11. Smek baken också. Det tycker jag om.

12. Smid medan järnet är varmt. Den är "klarvaken" på morgonen nu, men när du blir gammal och fet och sugen så gissa om den kommer att sova.

13. Om du sväljer behöver du ju inte oroa dig över att få något i ansiktet, eller hur?



Ja den är helt och hållet stulen, men hon jag stal den av hade stulit den med, så Why not?

Ha en trevlig kväll allihoppa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0