hmm...okej då:P

Före giftemålet;
Killen:Äntligen,jag har väntat så länge nu.
Tjejen:Vill du att jag ska gå?
Killen:Nej,var har du fått det ifrån?Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen:Älskar du mig?
Killen:Självklart,alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen:Nejaldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen:Vill du kyssa mig?
Killen:Ja,så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen:Skulle du någonsin slå mig?
Killen:Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen:Kan jag lita på dig?
Killen: Jaälskling....
Tjejen:Älskling....

7 år efter:
Läs texten nerifrån och upp!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej på dig Linda!

Den var ju riktigt bra, jag tror jag läst nått liknande.



Ha de gott



Kram Sofia (på jobbet)..

2010-05-10 @ 08:38:34
URL: http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0