Tackar teknikens under...

...för videosamtal=)

har fått sett min Goding med hjälp av Webcameran idag(eller natt får man kanske säga) helt ljuvligt=)
Fast nu vill jag bara sätta mig i bilen och åka ner till honom, kanske inte är en jättebra idé då jag jobbar imorogn kväll, men jag kan ju få låtsas i alla fall=)



den här veckan är sista veckan med 75% sjukskrivning, så har fått ledigt både torsdag och fredag för att klara mig själv=)
så på onsdag efter dagverksamheten blir det i alla fall Skåne för hela slanten=)
Lite Skåne mår alla bra av=)



Säg till om jag stör...

- Säg till om jag stör, sa du när du klev in, då går jag genast igen.
- Du inte bara stör, sa jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.

Av Eeva Kilpi (f 1928)

 


 

 

I LIKE LIKE LIKE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0