Kärlek!

Så glad, så glad!
Varit hos älsklingen i fem dagar, underbart=)

Har inte varit lättirriterad och jävlig som innan, förrutom när jag körde bil, men då är jag sån, bara till å vänja sig eller köra själv säger jag bara!!=D



Har fått underbara nyheter från en kompis och hennes kärleksliv också, gör mig så glad, och faktiskt väldigt avundsjuk, men jag får tåla det=)



Snart börjar jobbandet igen, och har också fått timamr på ett annat ställe som jag skall ringa om i mrogon har jag tänkt, så får vi se hur det blir=) hur mycket jag jobbar och sånt.

Norge papprena är nyss inskickade så hoppas på att få svar därifrån snart med=)



Saknar min sötnos redan, vill ju vara där nu och inte här, men man måste vara lite själv också, förstår jag med, men det är ite roligt att vara här och veta att man kanske inte får ses på en månad, men det löser sig, får väll ta semester annars och åka ner=) det funkar det med=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0